Porady - pytania i odpowiedzi

2011-04-14 23:55 autor: tzka

23 359 odsłon

Dieta przy nadciśnieniu w podeszłym wieku

Co powinna jeść osoba ( 85 lat), która zażywa dużo leków( np Plawix i nadciśnieniowe)ma problemy z żołądkiem?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2012-07-31 13:18 autor odpowiedzi: Hela1056

    Przy spożywaniu ogromnej ilości leków,ważne jest aby pomóc jelitom w trawieniu

    pokarmów.Mąż mój /po 3 udarach z mnóstwem leków/bardzo długo miał problem/dopóki znajoma pani magister z apteki nie poleciła nam preparatu

    ColosanEx z probiotykami.Jest to suplement diety,podaje się na czczo na 0,5 godz.przed śniadaniem i przed kolacją.Teraz gdy uregulowałam już ten problem

    podaję tylko przed śniadaniem.Sprawdzone od 2 lat.Serdecznie polecam.

    Oceń odpowiedź 2 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-11-15 13:22 autor odpowiedzi: Trener Wellness / Instruktor Prawidłowego Odzywiania

    Prawidłowy proces odżywiania powinien obejmowac zbilansowanie składników.

    Niestety nie wiem czy sa alergie np na nabiał itd Skąd problemy z zoładkiem ? 

    Lekkostrawnośc posiłków pełnych bogatych w róznorosdne warzywa i owoce jest wskazane. Ale moze byc zbyt ogolnikowe więc zachęcam do konsultacji bo jedynie na tej podstawie jestesmy ulózyc diete a nie eksperymentowac

    Pozdrawiam

    Rejestracja 601 434 834

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-10-26 17:47 autor odpowiedzi: kento

    Starajcie się przede wszystkim jeść rozsądnie - ograniczenie tłustych rzeczy dużo daje, ale i tak za najważniejszą uważam odpowiednią aktywność fizyczną. Jeśli o to nie zadbacie, to nie ma co liczyć na zadowalające efekty.

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2015-08-02 13:01 autor odpowiedzi: smiling

    wiadomo że osobom w tym wieku należy podawać potrawy lekko strawne , czyli nie tłuste, nie smażone, a tym bardziej że ma problemy żołądkowe, dużo jarzyn gotowanych i opieki polecam pozdrawiam

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

Zobacz także

DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Geriatria i opieka terminalna

Eksperci radzą

Ostatnio zadane pytania

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Artykuły

Tematy

Poprzednie pytania