16-03-2009
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Wiek dojrzały i związane z nim niedogodności są trudnym wyzwaniem dla mężczyzn. W Polsce, inaczej niż w krajach zachodnich, na razie mało mówi się o problematyce tzw. andropauzy, czyli męskiego przekwitania.
Jeszcze mniejsza jest świadomość społeczna w zakresie rozpoznawania i przeciwdziałania jej objawom. Problemy zdrowotne, psycho-społeczne oraz związane z życiem seksualnym kwituje się mylnym stwierdzeniem „starość nie radość".
Dlatego właśnie ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych DIAGNOSTYKA, Fundacja Akademia Nowoczesnej Diagnostyki oraz Agencja Image Line Communictations przygotowały kampanię informacyjną „Andropauza - druga młodość dojrzałego mężczyzny", która rozpocznie się w Krakowie 20 marca podczas „Wieczoru Gentlemana" .
- Zainteresowanie problematyką andropauzy jest wynikiem coraz częściej obserwowanego na świecie problemu starzenia się społeczeństwa, przedłużaniem się wieku dojrzałego i związanych z tym problemów nie tylko psychologicznych i społecznych, ale także diagnostyczno-leczniczych - mówi Michał Meller z Działu Marketingu DIAGNOSTYKI. - Wiele się mówi na temat zjawiska przekwitania u kobiet, teraz nadszedł czas, aby więcej mówić o mężczyznach.
W programie „Wieczoru Gentlemana" znajdą się przede wszystkim rozmowy z ekspertami medycznymi, pokaz mody i męskich gadżetów. Gościem Honorowym będzie Andrzej Kopiczyński - aktor znany przede wszystkim jako odtwórca roli inż. Karwowskiego w serialu „Czterdziestolatek", który zgodził się zostać ambasadorem kampanii.