Strona głównaZdrowieSześć szybkich sposobów na poprawę zdrowia

Sześć szybkich sposobów na poprawę zdrowia

Nie masz czasu na specjalne treningi, układanie diety, czy korzystanie z ośrodków Spa? Nie szkodzi. Wystarczy parę chwil, by zapewnić sobie lepsze samopoczucie. Kilka minut na zadbanie o siebie zrobi zauważalną różnicę.
Prozdrowotne czynności kojarzą się z wysiłkiem, poświęceniem, czasochłonnym działaniem. Tymczasem wcale nie musi tak być. Po prostu pamiętaj o błahej pozornie aktywności, która realnie wpływa na codzienne samopoczucie, a nawet - w dłuższej perspektywie - zmniejsza ryzyko różnych chorób.

1. Nie rezygnuj ze śniadania

© Es75 - Fotolia.com

Nawet jeśli rano masz niewiele czasu, sięgnij po coś błyskawicznie gotowego, ale i zdrowego, np. zbożowy lub musli. Osoby, które jedzą , szybciej stają się efektywne w pracy i ograniczają swoje późniejsze posiłki (szczególnie kolacje, co ma wpływ na utrzymanie właściwej wagi).
 
Strony : 1 2 3 4 5 6

Skomentuj artykuł:

Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się

Wynik dodawania (tylko niezalogowani):

TRZY + SZEŚĆ =

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

REKLAMA

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Aktywni 50+
  • EWST.pl
  • Hospicja.pl
  • Kobiety.net.pl
  • Oferty pracy

  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X