Strona głównaChorobyKomisja Etyki Reklamy o prasowych reklamach środków na potencję

Komisja Etyki Reklamy o prasowych reklamach środków na potencję

Komisja Etyki Reklamy zaapelowała do wydawców o niepublikowanie w gazetach codziennych reklam środków na potencję oraz afrodyzjaków.
Do KER wpłynęła skarga konsumenta, który jednej z toruńskich gazet znalazł reklamę tabletek i kremów na potencje oraz afrodyzjaków. Wnoszący skargę twierdził, że tego typu reklama „pod żadnym pozorem nie powinna ukazać się w gazecie, do której dostęp mają dzieci”. Reklama była umieszczona w prasowym dodatku z programem telewizyjnym.

Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy uznał, że zaskarżona reklama narusza Kodeks Etyki Reklamy i obowiązujące przepisy prawa, z uwagi na to, że narusza dobre obyczaje. W jego opinii reklama nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej, bo mogły się z nią zapoznać również dzieci, szukające w telemagazynie programów dla siebie.

Adrianna Buniewicz / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

 

Anemia - niedokrwistość, Choroba wieńcowa, Hemoroidy, Menopauza, Nowotwór prostaty, Osteoporoza, Schizofrenia, WZW C / HCV, pokaż wszystkie

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Uniwersytety Trzeciego Wieku
  • Pola Nadziei
  • Poradnik-zdrowia.pl
  • Aktywni 50+
  • Oferty pracy