Strona głównaZdrowieJak ograniczyć cukier w diecie - wypróbuj tych 7 wskazówek

Jak ograniczyć cukier w diecie - wypróbuj tych 7 wskazówek


Wysypiaj się
© djoronimo - Fotolia.com
Jakość i długość snu ma istotny wpływ na nasze samopoczucie, w tym odczuwanie głodu. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez uczonych z University of Nebraska, po kiepsko przespanej nocy w organizmie zwiększa się ilość greliny, hormonu stymulującego apetyt. Jednoczesnie spada ilość leptyny, która odpowiada za informowanie mózgu o tym, że jest się najedzonym. Kiedy odczuwamy większy głód zaś, chętniej sięgamy bo bardzo tłuste lub bardzo słodkie posiłki, takowe bowiem kojarzymy z szybkim i porządnym najedzeniem się.
Strony : 1 2 3 4 5 6 7

Zobacz także

 

 

Skomentuj artykuł:

Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

REKLAMA

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Akademia Pełni Życia
  • Poradnik-zdrowia.pl
  • Hospicja.pl
  • Uniwersytety Trzeciego Wieku
  • Oferty pracy

  X   Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.   X