Strona głównaZdrowieChcesz zachować zdrowie? Oto najlepsze (i krótkie) wskazówki. Część III

Chcesz zachować zdrowie? Oto najlepsze (i krótkie) wskazówki. Część III

Drobne zmiany mogą mieć ważne znaczenie. Przejrzyj kolejny już zestaw wskazówek - warto się do nich zastosować, by mieć lepsze samopoczucie.
Sięgnij po intensywnie pachnące warzywa

© Africa Studio - Fotolia.com

Takie, jak , cebula, czy por. Zawierają bardzo przydatne dla nas składniki. Badania uczonych z Instytutu Zdrowia Dziecka w Kapsztadzie wykazały, że jedzenie surowego czosnku pomogło zwalczyć poważne infekcje wieku dziecięcego. Podobne efekty odnotowuje się u dorosłych. Gotowanie wspomnianych warzyw niszczy ich lecznicze właściwości, więc warto jeść je na surowo.
 
Strony : 1 2 3 4 5 6

Zobacz także

 

 

Skomentuj artykuł:

Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się

Komentarze

  • 20:25:13, 11-03-2014 JANKA0454

    Własnie po zrobieniu wyników na cholesterol ,a okazal sie niemałyCHOL-266 A LDL B-186 zaczelam codziennie jesc na kolacje czosnek i cały czas wieze ze bedą efekty ,zobaczymy.....

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

REKLAMA

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  X   Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.   X